Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Τι γίνεται με τις προμήθειες στο χώρο της δημόσιας υγείας στην Κρήτη?

Αν και έχουν περάσει δύο εικοσιτετράωρα από τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις γύρω από τις προμήθειες στο χώρο της δημόσιας υγείας στην Κρήτη, προκαλεί κατάπληξη η ακινησία των αντιδράσεων σε επίπεδο υπουργείου, θεσμικών φορέων της υγείας αλλά και πολιτικών.

Με εξαίρεση τις απαντήσεις του διοικητή της 7ης ΥΠΕ Κρήτης, που και αυτές όμως δημιούργησαν νέο σοβαρότερο κύκλο ερωτημάτων, αλλά και τη δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Ν.Δ. και βουλευτή Ηρακλείου Μανόλη Κεφαλογιάννη, ουδείς άλλος φαίνεται να συγκινείται. Πολύ περισσότερο που τα όσα αποκαλύπτονται προέρχονται μέσα από δηλώσεις, επιστολές και έγγραφα των ίδιων των πρωταγωνιστών της υπόθεσης.
Υπενθυμίζουμε πως, ενώ η επιτροπή διαπραγμάτευσης που είχε ορίσει ο κ. Φραγκιαδουλάκης για τα ορθοπεδικά υλικά των νοσοκομείων της Κρήτης πέτυχε με μία εταιρεία εκπτώσεις έως και 20%, ο πρόεδρος της επιτροπής και οι περισσότερες εταιρείες αποχώρησαν από τη διαδικασία (!), λειτουργώντας με εναρμονισμένη τακτική τιμών (καρτέλ), με ανώτατο ποσοστό έκπτωσης 3%, και μάλιστα με τον ίδιο τον πρόεδρο της επιτροπής να ζητάει οροφή 3% στην έκπτωση σε ανοιχτό μειοδοτικό διαγωνισμό(!).
Τα άλλα μέλη της επιτροπής, θεωρώντας πρωτοφανή τον εκβιασμό, προχώρησαν με την καθοδήγηση του υποδιοικητή της 7ης ΥΠΕ Γιώργου Δελημπαλταδάκη στην κύρωση του διαγωνισμού στη μειοδότρια και ενώ ο διοικητής της 7ης ΥΠΕ, παρότι έδειχνε να συντάσσεται με τις απόψεις του προέδρου της επιτροπής, υπέγραψε τελικά την εντολή εκτέλεσής της από τα νοσοκομεία. Τελικά όμως την ανακάλεσε με νέα απόφασή του, η οποία, όπως αποκάλυψε τουλάχιστον με δηλώσεις του, υπαγορεύτηκε από προφορικές εντολές της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας (του αντιπροέδρου) κατόπιν, όπως είπε, προσωπικού ενδιαφέροντος του ίδιου του υπουργού να ακυρωθεί η εντολή.
Κοινώς, καταλήξαμε στο να εμφανίζεται το ίδιο το υπουργείο να μην ενδιαφέρεται για εκπτώσεις θεαματικές στις τιμές των υλικών προμηθειών, αλλά για εξυπηρέτηση των εταιρειών που λειτουργούν ως καρτέλ, αν πιστέψουμε την εκδοχή του διοικητή της 7ης ΥΠΕ Κρήτης φυσικά.
Η δήλωση του βουλευτή Μανόλη Κεφαλογιάννη ήταν ενδεικτική: «Χωρίς να αμφισβητώ το ήθος του Μάνου Φραγκιαδουλάκη, θα του συνιστούσα να έχει και γραπτώς τις εντολές για ακύρωση ενός συμφέροντος διαγωνισμού για τα νοσοκομεία της Κρήτης, ιδίως όταν αυτές οι εντολές προέρχονται από την Επιτροπή Προμηθειών του υπουργείου Υγείας, με το διαχρονικά αμαρτωλό παρελθόν της, γιατί φοβάμαι πως στο τέλος ο Μάνος θα βρει τον μπελά του, με ένα αμαρτωλό τρίγωνο υπουργείου Υγείας, Επιτροπής Προμηθειών Υγείας και εταιρειών...».

Υπουργείο
Εμπλοκή

Με άλλα λόγια, ο κ. Φραγκιαδουλάκης, θέλοντας να αιτιολογήσει την ανάκληση της απόφασής του για μειοδότη μέχρι 20%, πολιτικά πλέον ενέπλεξε μέχρι και τον υπουργό. Αν μάλιστα ο υπουργός τον διαψεύσει, οι επιλογές που θα έχει θα είναι δραματικά ελάχιστες. Ομοίως, το γεγονός ότι στις προχθεσινές του δηλώσεις ο κ. Φραγκιαδουλάκης εμφανίζει την πρόεδρο της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας, την κ. Καστανιώτη, να του λέει «προχώρα», μετά την αποχώρηση άλλων εταιρειών και του κ. Κατώνη ως προέδρου της επιτροπής διαπραγμάτευσης που πρότεινε οροφή 3% σε έκπτωση ανοιχτού μειοδοτικού διαγωνισμού (!!!) με τη μειοδότρια εταιρεία του 20%, δημιουργεί θέμα και για την ΕΠΥ. Διότι αμέσως μετά, πάλι ο κ. Φραγκιαδουλάκης εμφανίζει τον αντιπρόεδρο της ΕΠΥ κ. Μίγκα να του λέει το ακριβώς αντίθετο - «ο ίδιος ο υπουργός ενδιαφέρεται. Να ανακαλέσεις την απόφασή σου άμεσα για το μειοδότη του 20%...». Άρα η πρόεδρος της ΕΠΥ θα πρέπει να παραιτηθεί ή να παραιτήσει τον αντιπρόεδρό της, αν έδρασε παρά τις δικές της εντολές και αυτόβουλα.
Η "Ν.Κ." προχωρά σήμερα στην παρουσίαση και νέων στοιχείων, που δίνουν ακόμη ευρύτερες διαστάσεις στην υπόθεση. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η περίφημη διαπραγμάτευση δεν έγινε για μία ημέρα, αλλά δύο. Κατά την πρώτη μέρα η συνεδρίασή της στα γραφεία της ΥΠΕ Κρήτης κράτησε περίπου 9 ώρες. Εκεί λοιπόν, με το που εμφανίστηκε η μετέπειτα μειοδότρια εταιρεία - και ενώ μιλούσαν για υλικά των 300 ευρώ - να δίνει εκπτώσεις πάνω από 3%, όλες οι άλλες άρχισαν να μπαίνουν στο παιχνίδι με εκπτώσεις επίσης πάνω από 3% σε έναν ανταγωνισμό που έφτανε μέχρι το 15%. Το βράδυ όμως η συνεδρίαση διακόπηκε για την επομένη, όπου θα ήταν και τα πιο ακριβά υλικά των 3-5 χιλιάδων ευρώ.
Εκεί φαίνεται ότι έγινε και η μεγάλη συνεννόηση των εταιρειών, που την επομένη εμφανίστηκαν με εναρμονισμένη πρακτική τιμών και όχι με πάνω από 3% έκπτωση οι περισσότερες. Εκεί είναι που και ο πρόεδρος της επιτροπής διαπραγμάτευσης προχώρησε στο πρωτοφανές για μειοδοτικό διαγωνισμό, όπως ανέφερε και η γνωστή πλέον επιστολή Φωκά, «να προτείνει οροφή 3% στις εκπτώσεις...» και τελικά οι περισσότερες εταιρείες να αποχωρήσουν, μαζί τους και ο πρόεδρος της επιτροπής ο κ. Κατώνης, μένοντας τελικά η μειοδότρια με εκπτώσεις έως 20% και μερικές ακόμη εταιρείες.
Από εκεί και μετά φαίνεται να εμφανίζεται το εντυπωσιακό φαινόμενο ο αποχωρήσας πρόεδρος της επιτροπής, ο διοικητής της 7ης ΥΠΕ αλλά και οι άλλες εταιρείες να ψάχνουν φόρμουλα ή παραθυράκια του νόμου για να επιστρέψουμε σε τιμές όχι πάνω από 3% έκπτωση και πάντως πολύ ακριβότερα από τις τιμές της μειοδότριας εταιρείας. Μένει να πληροφορηθούμε αν αυτό έγινε με προτροπή του υπουργείου, όπως λέει ο κ. Φραγκιαδουλάκης, οπότε το θέμα παίρνει ευρύτερες πολιτικές διαστάσεις, ή αν κάποιοι εδώ και στην Αθήνα ενέδωσαν σε πιέσεις εταιρειών για να μη "σπάσουν" οι τιμές.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, οι εταιρείες δύο μήνες πίσω, με αυτή την εναρμονισμένη πρακτική τους, οδήγησαν σε "ναυάγιο" αντίστοιχη διαπραγμάτευση ορθοπεδικών στο ΠΑΓΝΗ, αφού ποτέ δεν έμπαιναν στην επίσημη συζήτηση, περιμένοντας στους προθαλάμους πλαφόν στην έκπτωση!

Κόλαφος με τα νευροχειρουργικά
Θα είχαν πέσει οι τιμές...

Σήμερα όμως σας αποκαλύπτουμε και μια νέα εξέλιξη που, σε πείσμα της επιστολής Κατώνη και των ενεργειών Φραγκιαδουλάκη, αποδεικνύει πως, αν επέμεναν στην απόφαση της επιτροπής διαπραγμάτευσης που "έσπαγε" τις τιμές στα ορθοπεδικά, αντί να οδηγήσουν σε ανάκλησή της, σήμερα θα μιλούσαμε για μια νέα πραγματικότητα, με πτώση των τιμών προς όφελος του δημόσιου χρήματος και του ελληνικού λαού.
Τέσσερις μέρες μετά, σε αντίστοιχη επιτροπή διαπραγμάτευσης για τα νευροχειρουργικά υλικά, πάλι σε μειοδοτικό διαγωνισμό, μετέχουν - και εδώ είναι το εντυπωσιακό - και εταιρείες από αυτές που είχαν αποχωρήσει κατά τη διαπραγμάτευση των ορθοπεδικών, όπου επιτυγχάνονται εκπτώσεις από 5% έως 60%, και μάλιστα χωρίς καμία εταιρεία να διαμαρτυρηθεί για τους μειοδότες ή να αποχωρήσει. Προφανώς το μήνυμα ότι κάτι αλλάζει είχε περάσει. Δυστυχώς όμως το μήνυμα αυτό, με την πρόσφατη ανάκληση της απόφασης του κ. Φραγκιαδουλάκη να υπογράψουν τα νοσοκομεία συμβάσεις με τη μειοδότρια εταιρεία στα ορθοπεδικά, θόλωσε. Έτσι, από εκεί που εταιρείες ήταν έτοιμες να ρίξουν και πιο πολύ τις τιμές τους από τη συγκεκριμένη μειοδότρια, ξαναγύρισαν σε τιμές υψηλές, που επικρατούσαν πολύ πίσω πριν τη διαπραγμάτευση.

Της υγείας τα παράλογα...
Ακυρώθηκαν κι άλλες εκπτώσεις

Η "Ν.Κ." αποκαλύπτει επίσης και μια ακόμη σημαντική παράμετρο της όλης υπόθεσης. Ο διοικητής της 7ης ΥΠΕ Κρήτης, με την ανάκληση της απόφασής του για τα ορθοπεδικά, δεν ακύρωσε μόνο το συγκεκριμένο μειοδότη, που έφτασε μέχρι και σε εκπτώσεις 20% στα υλικά, αλλά και άλλες δύο τουλάχιστον εταιρείες, που στον ίδιο μειοδοτικό διαγωνισμό έδωσαν μεγαλύτερες εκπτώσεις από τις άλλες εταιρείες για υλικά τα οποία δε διέθετε και γι’ αυτό δεν μπήκε σε διαπραγμάτευση επί αυτών ο μειοδότης.
Στην απόφαση με αριθμό 369 στις 31-12-2010 που ο κ. Φραγκιαδουλάκης ανάρτησε στο διαδίκτυο, και την οποία μόλις ανακάλεσε την απέσυρε, και που αφορά στα ορθοπεδικά, εντοπίσαμε ότι υπήρχαν και δύο εταιρείες που έδωσαν την καλύτερη προσφορά για εμφυτεύματα σπονδυλικής στήλης.
Η "Νέα Κρητη" έχει στα χέρια της τους σχετικούς πίνακες. Έτσι ακυρώθηκαν μαζί με τη μειοδότρια και τιμές υλικών αυτών των εταιρειών που ήταν για παράδειγμα στη μία περίπτωση 850 ευρώ της μίας εταιρείας έναντι 5.700 ευρώ όλων των άλλων, για σετ συστήματος οπίσθιας ινιοαυχενικής στερέωσης. Στην άλλη 5.900 ευρώ έναντι των 9.200 ευρώ όλων των άλλων, για σετ στερέωσης οσφυϊκής μοίρας για σκολίωση και κύφωση.
Είναι προφανές ότι οι τρεις εταιρείες, αντί για προμήθεια των υλικών τους φθηνότερα στα νοσοκομεία, τώρα με την ακύρωση της απόφασης να υπογράψουν τις συμβάσεις με τα νοσοκομεία της Κρήτης, αν προσφύγουν δικαστικά, χωρίς να διαθέσουν ούτε μία βίδα, στο τέλος μπορεί και να αποζημιωθούν στην κυριολεξία χωρίς κόπο και για μη εκτέλεση του αποτελέσματος ανοιχτού μειοδοτικού διαγωνισμού.


ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ


Οι παραπάνω αναφορές του κ. Φραγκιαδουλάκη όχι μόνο είναι αστήριχτες, αλλά προφανώς δημιουργούν και περαιτέρω θέμα για το αν έχει αντιληφθεί αφενός μεν πως "άδειασε" την επιτροπή διαπραγμάτευσης, που σε αντίθεσή της με τον πρόεδρό της συνέχισε τη διαδικασία, αλλά και τον υποδιοικητή του κ. Γιώργο Δελημπαλταδάκη, που υποτίθεται ότι ο ίδιος όρισε να συντονίσει τη διαπραγμάτευση αυτή, έχοντάς του εμπιστοσύνη, που τελικά αποδεικνύεται, πως μόνη βάση έδωσε στα λόγια του αποχωρήσαντος προέδρου της επιτροπής κ. Κατώνη.
Αντίθετα, για τον τελευταίο δεν μπήκε καν στον κόπο να ελέγξει τα όσα αναφέρει στην επιστολή του το μέλος της επιτροπής ο κ. Φωκάς, ότι σε μειοδοτικό διαγωνισμό πρότεινε οροφή 3% στην έκπτωση και όταν τα άλλα μέλη της επιτροπής το απέρριψαν, αποχώρησαν μαζί με τις εταιρείες που έδιναν τέτοιες εκπτώσεις.
Όφειλε λοιπόν να γνωρίζει ότι και η συγκεκριμένη εταιρεία λειτουργεί από το 1991 στο χώρο με καρδιολογικά και ορθοπεδικά εμφυτεύματα, έχοντας όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά και έγγραφα ποιότητας με την ένδειξη CE για τα υλικά που χρησιμοποιεί. Άλλωστε, διαφορετικά δε θα μπορούσε να μετέχει στο διαγωνισμό. Επιπλέον, για να λειτουργεί, θα πρέπει πρώτιστα να έχει άδεια από τον ΕΟΦ, ο οποίος ακριβώς την ποιότητα και επάρκεια των υλικών της ελέγχει κατά μείζονα λόγο, όπως κάθε εταιρείας. Ομοίως, θα μπορούσε να ελέγξει τον κατατεθειμένο φάκελο της εταιρείας στην επιτροπή διαπραγμάτευσης ή να ρωτήσει τον υποδιοικητή του, που είχε ορίσει συντονιστή.
Στο ερώτημά του «μου εξασφαλίζει εμένα αυτή η εταιρεία, που δεν έχει βάλει βίδα σε ολόκληρη την Ελλάδα, ότι τα υλικά της είναι καλά;», η απάντηση είναι απλή: Αν ήταν έτσι, καμία άλλη εταιρεία ποτέ δε θα λάμβανε μέρος σε διαγωνισμούς πέραν των υφιστάμενων! Αυτό ακριβώς όμως είναι που δημιουργεί τα καρτέλ με πρακτικές μονοπωλίου. Η νομοθεσία προβλέπει κάθε εταιρεία που συμμετέχει στο διαγωνισμό να δίνει δείγματα των ειδών που διαθέτει. Κάλλιστα λοιπόν μπορεί να γίνει από τους χρήστες αξιολόγηση επί των δειγμάτων. Επίσης, κάθε προμηθευτής του Δημοσίου είναι με βάση τη νομοθεσία υποχρεωμένος να παρέχει προϊόντα που να είναι ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ από επίσημο φορέα, και να έχουν την απαραιτήτως CE mark.
Τέλος, υπάρχουν προδιαγραφές που προφανώς πρέπει να καλύπτει το υλικό με βάση το διαγωνισμό. Αν το υλικό μετά την κατακύρωση του διαγωνισμού δεν είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές που κατετέθησαν, το νοσοκομείο έχει τη δυνατότητα επιστροφής, καταπίπτει η εγγυητική επιστολή και ο προμηθευτής μπορεί έπειτα από διαδικασία που κινεί το νοσοκομείο να εξαιρεθεί από ΚΑΘΕ άλλη δυνατότητα προμήθειας του ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ενώ προφανώς δεν τίθεται θέμα ζημιάς του Δημοσίου αφού ΠΟΤΕ δε θα γίνει πληρωμή!!!
Όσο για το ερώτημα του κ. Φραγκιαδουλάκη: «Μου εξασφαλίζει αυτή η εταιρεία ότι έχει τη δυνατότητα να προμηθεύει τις ποσότητες που χρειαζόμαστε;», ο διοικητής της 7ης ΥΠΕ όφειλε να γνωρίζει πως ο προμηθευτής δεσμεύεται με βάση τη σύμβαση που υπογράφει - αν επιλεγεί - να καλύψει τη ζητούμενη ποσότητα σε βάθος ενός έτους. Αν δεν μπορεί να καλύψει την ποσότητα, με βάση τη νομοθεσία το νοσοκομείο προχωρεί στον επόμενο του διαγωνισμού, αφού έχει πρώτα εξαντλήσει τη διατεθείσα ποσότητα από τον πρώτο μειοδότη!!!
Συνεπώς, ποιο το πρόβλημα; Απλά, αν πάνε εξαρχής στον επόμενο μειοδότη (που λογικά είναι ακριβότερος) προκαλείται ΖΗΜΙΑ στο Δημόσιο!!! Επίσης, αν ψάξουν τη νομοθεσία λίγο περισσότερο, προβλέπεται όχι μόνο να γίνει η προμήθεια από το δεύτερο μειοδότη, αλλά τη διαφορά τιμής να την καταλογίσουν στον πρώτο - εφόσον ο πρώτος έχει υπογράψει ότι θα προμηθεύσει ολόκληρη την ποσότητα - και η μη προμήθεια δεν οφείλεται σε λόγους ανώτερης βίας.

Ενώ επισήμως η τακτική μέχρι στιγμής και από πλευράς υπουργείου Υγείας αλλά και των υπόλοιπων εμπλεκομένων είναι η απόλυτη σιωπή, ίσως γιατί έτσι κάποιοι θεωρούν ότι το θέμα θα υποβαθμιστεί, η συζήτηση ανεπίσημα που άνοιξε για το πώς λειτουργούν ως καρτέλ διάφορες εταιρείες στις προμήθειες των δημόσιων νοσοκομείων φέρνει στο φως και άλλα ντοκουμέντα γύρω από το "χορό" και τους τζίρους εκατομμυρίων ευρώ. Κάποιοι μάλιστα για να αποφύγουν τις καίριες ερωτήσεις επιχειρούν να δώσουν προσωπικά χαρακτηριστικά στην υπόθεση, ως προϊόν ατομικών αντιθέσεων, πίσω από τις οποίες ευελπιστούν ότι θα κρυφτεί το κύκλωμα και οι λειτουργίες του.
Όπως αποδείχτηκε μέσα από ντοκουμέντα που παρέθεσε η "Ν.Κ.", διαπραγμάτευση με την επιτροπή που συνέστησε η ΔΥΠΕ Κρήτης έπρεπε να εκληφθεί ως ευκαιρία να "σπάσουν" οι τιμές στα ορθοπεδικά υλικά. Όταν μάλιστα εμφανίζεται μια εταιρεία να σπάει το καρτέλ, εφόσον υπήρχε αποφασιστικότητα, τότε και οι υπόλοιπες, βλέποντας το "παιχνίδι" να χάνεται, θα έμπαιναν αναγκαστικά με άλλους όρους. Όμως με τέτοια πισωγυρίσματα, συνέβη το ακριβώς αντίθετο.
Το πιο περίεργο όμως που ακούστηκε από τα χείλη του διοικητή της 7ης ΥΠΕ Κρήτης ήταν η διατύπωση με την οποία επιχείρησε να αιτιολογήσει ότι η αποχώρηση των περισσότερων εταιρειών από τη διαπραγμάτευση και η παραμονή μόνο μίας με εκπτώσεις έως 20%, την ώρα που οι άλλες δεν περνούσαν το 3%, δημιουργούσε μονοπώλιο (!). Ο κ. Φραγκιαδουλάκης, αντί να σταθεί πρώτιστα στην εναρμονισμένη πρακτική στις τιμές των άλλων εταιρειών ως καρτέλ, έψαχνε να βρει αν η αποχώρησή τους δημιουργεί μονοπώλιο για την εταιρεία που έμενε στις διαπραγματεύσεις σπάζοντας τις ακριβές τιμές τους (!). Προχώρησε μάλιστα σε μια καινοφανή διατύπωση για τους ανοιχτούς μειοδοτικούς διαγωνισμούς, που προηγούμενό της δεν υπάρχει, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Συνέβη όμως ένα πράγμα που προκάλεσε μια εμπλοκή. Αποχώρησαν όλες οι άλλες εταιρείες, οι οποίες συνήθως σε διαγωνισμούς (!!!) παίρνουν ένα κομμάτι, δηλαδή ο μειοδότης παίρνει το περισσότερο(!!!) και κάποια άλλα τα μοιράζονται άλλες εταιρείες».
Για πρώτη φορά ακούγεται από επίσημο πρόσωπο με πολιτικό βάρος, όπως αυτό ενός διοικητή ΥΠΕ, ότι σε ένα μειοδοτικό διαγωνισμό ο μειοδότης δεν κερδίζει όλο το διαγωνισμό δίνοντας τη μεγαλύτερη έκπτωση, αλλά ότι παίρνει το μεγαλύτερο τμήμα αυτής και οι άλλοι με μικρότερες εκπτώσεις παίρνουν κάποια κομμάτια του διαγωνισμού αυτού. Για πρώτη φορά σε δημόσιο λογιστικό ακούγεται κάτι τέτοιο και θα είχε ενδιαφέρον να εξηγηθεί πώς γίνεται αυτό. Να δίνει κάποιος τη χαμηλότερη τιμή σε υλικά και εντούτοις κάποια από αυτά να τα παίρνουν άλλες εταιρείες με ακριβότερη τιμή, σε ανοιχτό μειοδοτικό διαγωνισμό!
Ο κ. Φραγκιαδουλάκης μάλιστα στις καινοφανείς του αυτές δηλώσεις προχώρησε και ένα βήμα παραπάνω, υποστηρίζοντας ότι «οι εταιρείες αυτές αποχώρησαν, με το να αποχωρήσουν υπάρχει ένας μειοδότης, όχι υπάρχει μειοδότης που λέει η "Ν.Κ.". Δεν είναι κακό το να έχεις μειοδότη, το "ένας μειοδότης" μου δημιουργεί τη σκέψη για το ενδεχόμενο μονοπωλιακού ενδιαφέροντος. Επειδή πήρα και το έγγραφο του κ. Κατώνη, που λέει τα ίδια, προβληματίστηκα για πολλά πράγματα και έγραψα μια επιστολή στην κεντρική Επιτροπή Προμηθειών Υγείας, όπου ρωτούσα αν η εταιρεία, που είναι άγνωστη - δεν έχει βάλει σε όλη την Ελλάδα ούτε μία βίδα - μου παρέχει εμένα εγγύηση ότι τα υλικά της είναι σοβαρά.
Επιπλέον, στην ίδια επιστολή ρωτούσα αν η εταιρεία, που μου είναι άγνωστη, μπορεί να καλύψει τις παρακαταθήκες για όλα τα νοσοκομεία του νησιού αν παραστεί ανάγκη και αποχωρήσουν οι άλλες εταιρίες. Τα υλικά, αφού δε γνωρίζω τίποτα γι’ αυτή, μπορεί η κεντρική Επιτροπή Υγείας να μου πιστοποιήσει ότι πράγματι είναι αξιόπιστα; H απάντηση της Κεντρικής Επιτροπής Προμηθειών Υγείας, αφού περίμενα 20 μέρες, εγγράφως δε μου ήρθε ποτέ. Πήρα τότε τηλέφωνο την πρόεδρο της ΕΠΥ στην Αθήνα την κ. Καστανιώτη, και της είπα: "Έχω μια ανησυχία. Καθυστερώ να υπογράψω γιατί, αν υπάρχει το παραμικρό, εγώ δε θα είμαι το εξιλαστήριο θύμα μιας ιστορίας". Μου απάντησε η κ. Καστανιώτη ως πρόεδρος της ΕΠΥ ότι, εφόσον η μειοδότρια εταιρεία έχει στα έγγραφά της το σήμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και έγγραφα με πιστοποίηση και εγγύηση ποιότητας των υλικών, να προχωρήσω».

ΠΗΓΗ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου