Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Cezaria Evora Αντίο.. Απλά θα σε θυμάμαι...

Quem mostra' bo Ess caminho longe?
Quem mostra' bo Ess caminho longe?
Ess caminho Pa Sao Tomé?
Sodade sodade Sodade Dess nha terra Sao Nicolau
Si bo 'screve' me 'M ta 'screve be
Si bo 'squece me 'M ta 'squece be
Até dia Qui bo voltà
Sodade sodade Sodade Dess nha terra Sao Nicolau


Ποιος θα σου δείξει...Αυτόν τον δρόμο τον μακρύ;
Ποιος θα σου δείξει...Αυτόν τον δρόμο τον μακρύ;
Αυτόν τον δρόμο...Για το Sao Tome;
Λαχτάρα λαχτάραΛαχτάρα Για την γή μου, το Sao Nicolau
Αν μου γράψεις Θα σου γράψω πίσω
Αν με ξεχάσεις Θα σε ξεχάσω
Μέχρι την ημέρα που θα γυρίσεις.
Λαχτάρα λαχτάραΛαχτάρα Για την γή μου, το Sao Nicolau

SODADE-Cezaria


SODADE-Cezaria & Eλευθερία






Besame besame mucho,Como si fuera esta noche la última vez,
Besame besame mucho,Que tengo miedo a tenerte y perderte otra vez
Quiero tenerte muy cerca mirarme en tus ojos verte junto a mí
Pienso que tal vez mañana yo estaré lejos, muy lejos de ti

φιλα με φιλα με πολυ σαν να ειναι αποψε η τελευταια φορα
φιλα με φιλα με πολυ γιατι φοβαμαι να σε εχω και να σε χασω ξανα
θελω να σε νιωθω πολυ κοντα να κοιτω στα ματια σου να σε βλεπω μαζι μου
σκεφτομαι οτι ισως αυριο εγω θα ειμαι μακρυα πολυ μακρυα σου






Γιατί τίποτα δεν αρχίζει και τίποτα δεν τελειώνει... μοιάζει πως αρχίζει και μοιάζει να τελειώνει...Στην πραγματικότητα όλα ισορροπούν και γαληνεύουν.Οπως τη θάλασσα.Ακίνητη δε θα τη δεις... γαληνεμένη όμως θα τη δεις!Αυτοί που αγαπάμε, ακόμα και αν "χαθούν", ζουν μέσα στην καρδιά μας και τη μνήμη μας, μέσω όσων ζήσαμε μαζί τους.Στιγμές ευτυχίας το λένε!Το έμαθα πρόσφατα...Δε θα σε ξεχάσω ποτέ φως μου...

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου